lunedì 7 marzo 2011

A proposit di modis...

" Ora, per mia fortuna, va di moda fare finta di intendersi di vino, così tu vedessi quanti ragazzotti entrano nel dopocena, prendono la lista dei vini e poi ti chiamano:'Mi berrei volentiri un..? e magari ti scambiano il nome della fattoria con quello del vino, oppure vogliono un Chianti dell'87 che se uno se ne intendesse un minimo saprebbe che un Chianti dell'87 al massimo lo puoi usare come combustibile, e poi come se non bastasse ci mangiano i formaggi con il miele."
Marco Malvaldi -La briscola in cinque

L'à propit reson! cumò duç espers che zirin dis minus il vin ta tace par dagj aiar (come se no savesin che i parfums a fuarce di zirà il vin a svaporin), che come Albanese l'à ben mostrat ta so parodie rivin a sintè l'odor da rose pastanade daur cjase dal sindic, e poi magari simpri parce chel va di mode misturin savors, che fasin vignì fur len e amar.
Magari mior dos nozions siguris che tante cjacare. Ma mi a parut che si è scuminzat a sbassà lis alis e che la crisi vedi moderat ancje chistis personis. Insome sin tornas al classic che non pase mai di mode: preparazion e judizi.

Nessun commento: