martedì 13 luglio 2010

Libris e vin fasin culture!

L'asociazion dai Albergos dal Libri d'aur, presentin le iniziative "Golden Book Wines". Si leè i lucs lis vignis e lis cantinis da aziende insieme in une storie, ad opare di un scritor famos.
In Friul fas part di chiste cjadene di hotel:
HOTEL RELAIS L’ULTIMO MULINO - Fiume Veneto (PN)Tel. +39 (0434) 957911 - Fax +39 (0434) 958483info@lultimomulino.com - www.lultimomulino.com.

Propit un biel sisteme di fà culture!!!!

3 commenti:

spirt di vin ha detto...

No sai spiegà l'idee: ma provà a mesedà Contecurte, Albergos furlans, e Vins furlans, nol salteresie fur alc di bon?

spirt di vin ha detto...

No sai spiegà l'idee: ma provà a mesedà Contecurte, Albergos furlans, e Vins furlans, nol salteresie fur alc di bon?

Anonimo ha detto...

Mandi Mara,

volevi segnalà ancje chest concors:
http://premioletterario.tribalddb-dev.it/

Lis contis dal vin
Za da un pâr di agns o savevi dal Premi Leterari inmaneât da Cjase Vinicule Sante Margarite di Fossalte di Puart. La carateristiche di chest premi a je che che lis trê contis vincidoris a vegnin publicadis sul ledrôs des butiliis di Pinot Grigio, Chardonnay Trentino e Müller Thurgau Frizzante. Presidente de zurie a je Inge Feltrinelli e, naturalmentri, lis contis e an di vê a ce fa cul vin. Chest an o ai imbastît su une conte miscliçade di storiis za contadis par furlan e le ai mandade al concors. Mai prime mi sarès pensade di fa une robe simile ma jeri curiose di viodi ce cal podeve sucedi. No è che vedi vint ma a mi fâs plasè che la conte a sedi publicade dal sît dal Premi.