giovedì 8 aprile 2010

Vinitaly e dulintôr


Doman si viarz la kermesse di Vinitaly. Tanç premis ancje pal Friûl: 1 medae d'aur e 14 Gran Menzions. Poi ai scuviârt che il premi Region pal Friûl l'è stat vinzût da Costa Vini di Latisana. No cognossi le aziende e alore mi movi tal grant mont di internet par cirè nutizis su le aziende e su le produzion...Delusion! no rivi a cjata nuie altri che gli articui che feveli dal premi ricevût di chiste aziende a Vinitaly. Pusibil che chiste aziende no vedi un sit, nè che il comun di Latisane vedi un elenco agiornât di aziendis viniculis.
Speri che sedi dome une mè mancianze ma cualchidun ancje di chei che son a Vinitaly rivarae a mandami cualchi nutizie in plui?
O ise un secret?? Tociarà clamà Sherlock Holmes!!!!

4 commenti:

Anonimo ha detto...

su Latisana.com o ai let: "Questa notizia è riportata praticamente su tutti i siti di settore, in quanto la fonte è lo stesso Vinitaly ma Un nostro lettore di Latisana ci ha gentilmente fatto una segnalazione che volentieri riprendiamo visto che nessuno ne ha fatto finora menzione:
La Cantina Costa Vini ha sì la sede legale a Latisana ma cantina e produzione sono a Verona"


Mandi

spirt di vin ha detto...

Puâr Vigneto Friuli!!
E dopo si lamentin se il Parmesan el parte chel nom o parce che si puedin vendi butilis di Tocai Friulano made in Argentina o in Napa Valley!!!

spirt di vin ha detto...

Grazie DoneBete cumò ai cjatade le aziende CostaVini Verona buine produzion ma di vin venit, no furlàn.Cialait se no crodês!

http://www.costaviniverona.it/area/?page_id=53

E nisun dis nuje???? Dulà sono chei che an di protezi il vin furlàn????

Anonimo ha detto...

Il sît de Costaviniverona nol jê masse inzornât e nancje chel de "Riviera Friulana" che al ripuarte une ultime news il 21/05/2009
http://www.docfriulilatisana.com/

Massimiliano Enrique Costa a si puès cjatalu su Facebook

Mandi e bon Vinitaly!