mercoledì 30 dicembre 2009

Cumò si bef ColaCola!


Simpri di plui si viodin campagnis che demonizin il vin. Vonde!

ûs ripuarti intervens autorevui in cuestion... Come chel evidenzie Franco Zuliani su sommelier.it si fevele di trop vin che si pol bevi par guidà: zero alcool. Ma l'alcool l'è ancje ta bire, ta misturis clamadis cocktail, tai superalcoolics (di lei le ricerche dall'Istitut Piepoli) e velocitât e polvarinis no judin chel chel guide. E no si stedi a dismenteà lis telefonadis e gli SMS scris tant che si guide...Ma il grâf l'è che inciocasi tal fin setemane l'è di mode come chel sucêd atôr pa Europe dal nord..Ma dutis lis campagnis di morâl si butin sul bevi vin e si abandone lis campagnis di informazion e di culture sul vin

E alore siari chist an (par me vonde difficil) cun le ironie di Franco M. Ricci : vonde, mase interès, mase cuestions, cumò si bèf ColaCola!!!

3 commenti:

Unknown ha detto...

eh nó! Viôt che tal nord, dutcâs a Parigji e a Bruxelles, l'ûltin dí dal ant, il metro e i autobus a son gratuîts dute le gnot...Par chei che a an bevût:-)

spirt di vin ha detto...

Ce biele idee.. Pusibil che tal nestri pais lis robis facilis come chiste samein cussì difficilis di fà.. Bon an!

Unknown ha detto...

Si, a si puès tirâ vie le peraule ch'a si fâs scrivi. Baste sielgi di no metile. Se tu âs pôre di vê cualchi mone ch'al ven a rompi, a tu puès sielzi che i coment, prime di sei publicâts, e an di sei verificâts par te. Seno, a tu puès simpri scancelâ un coment che nol cji và. Mandi e cin cin par un bon inizi.