domenica 30 maggio 2010

Segnalazion

Done Bete segnale a Muçane ai 5 di jugn a lis 18 une iniziative di libris, monastirs montagnis e vins. Parce che int di culture significhe ancje cognosi il mond!

Domenie simpri domenie

Par visasi che je domenie ancje se si à di lavorà come me, une ricete di un prin plat di abinà cun un ros (lambrusco, bonarda, barbera etc) o cun un blanc no mase saurit ( gli ingrediens son saurìs!!!). Buine domenie a duç

Partimi cun te!


In une zornade che cjate duç gli amans dal bon vin ator par cantinis pa Edizion 2010 di Cantinis Vjartis, une buine propagande ven fur da Associazion Italiane Sommelier che si clame

Partimi cun Te. Si trate di fà come che suced in altris pais: a fin past, partà cun sè le butilie di vin, magari a miezis, che si è ordenade par gustà o cene al ristorant. Dopodut no ise za pajade e poi magari si le finès cjase dopo ve parchegiade le machine al sigur......

domenica 23 maggio 2010

Abinamens eno-gastronomics


Il famos DESSERT : formadi o biscos secs fas in cjase (magari cun cualchi ricete da none o da agne parce che no vadin piardudis lis tradizions). In abinament chiste volte cun un vin prodot cun Malvasie dal Lazio e Trebbiano. Il vin si clame CORTESIA, otignut cun raps appasis pasas un an in barrique. Zucar residuat: 50 g/L. Le aziende je Casale Marchese.

Une buine propueste invezit dal solit vin santo o vin dolcs sicilians.
Cumò sperin che rivi une buine e facile ricete di biscòs...

Cantine aperte 2010 - Le Tiare dai Bisiacs

Par no fasi mancja propit nissune ocasion, parce il 30 di mai no là a cognossi le tiare dai BISIACS? Magari cun un ziar in bici sul Carso? E poi degustazion di vins e prodos locai, musiche e altris manifestazions. Sperin dome che il temp sedi biel par duç.
Apuntament là da Tenuta di Blasig - Via Roma 63 -Roncis...

Degustazion sul..Piave


"Il Piave mormora: alla scoperta della marca trevigiana" cussì si intitolave le degustazion da l'AIS Rome dal 10 di mai. Raboso del Piave prodot di plui aziendis, cun caratteristichis difarentis (da chel di Moron plui internazional, a chel di Belussi o di Barbarigo, par nomenà tre tipos particolars). e dopo, i bancs dai Cjercjadors. Di segnalà le aziende Moletto dulà che ai cjercjat un Franconia IGT e il Raboso chel ven conseat cun Bollito di manzo giovane con salsa pearà (le ricete sul sit da aziende). Cualchi altre aziende a provat a fami cjercià pinot grigio, ma ai bivut di mior in Friul. No podeve mancja l'Elisir Gambrinus: se no lu si cognos, bisugne informasi!

Si lavore, si lavore...

Samèe che no si feveli plui di vin. Ma invezit simpri mior si fevele di vin..
http://www.lapatriedalfriul.org/?p=3569

giovedì 6 maggio 2010

Cantine Aperte 2010














Si clame "I trois dai sens tra rosis e vin" le zornade di Cantine Aperte il 29 e 30 di Mai lì da cantine Pitars.
Si compagne a le visite da cantinis ancje une consulenze di un espert sui rosars.
E pai plui esigens ancje une mostre di piture su porcelane, di ceramiche, di cuadris e di piçul anticuariat...
E dopo le cene...pal menù vait a viodi su www.pitars.it/cantine aperte

Degustazion Tenuta Di Blasig

Vinars 7 di Mai, as sis e miege apuntament par degustà i vins da Cantine Di Blasig a Staranzan, prin apuntament di un percors a cognossi mior i vins da DOC Isonzo. E dopo ancje il DJ. Ogni dì inventin une gnove maniere di valorizà il vin! Brafs!

Vè cà il comunicat da aziende:


Partono al DolceVita di Staranzano i venerdì POP WINE - Calici di Dolce Vita. Dieci cantine della Doc Isonzo, dieci eleganti serate, dieci appuntamenti con il gusto.
Un unico, grande protagonista: il vino.

La serata di venerdì 7 maggio sarà dedicata alla TENUTA DI BLASIG che presenterà i seguenti vini:

· FRIULANO 2008 DOC ISONZO TENUTA DI BLASIG

· CHARDONNAY 2009 DOC ISONZO TENUTA DI BLASIG

· ROSSO 2005 IGT VENEZIA GIULIA TENUTA DI BLASIG


L'inizio della serata è previsto alle ore 18.30.

L'iniziativa "POP WINE - Calici di Dolce Vita" ha l'obiettivo di far scoprire la ricchezza che l'esperienza del vino porta con sé, attraverso la proposta di un calendario di serate durante le quali le cantine produttrici presenteranno le loro migliori bottiglie in abbinamento a una serie di degustazioni culinarie appositamente preparate da Davide Morsolin.


Le serate saranno arricchite da dj set Alex Hank e si terranno nel nuovissimo locale "Dolce Vita" di Staranzano (via Savoia 6 – Staranzano)

L'iniziativa POP WINE è un progetto dell'Associazione Culturale ArtCorner e Maritani Pasticceria in collaborazione con il Consorzio Tutela Vini DOC FriuliIsonzo.

lunedì 3 maggio 2010

Albergo difondut

Ai cjatat un servizi sui borcs da Cjargne di cui vevi fevelat timp fà par Le Patrie.
Mi mancje dome une robe: il licor di olivello spinoso.
Ameti le mè ignoranze, no sai di ce che si trate..