lunedì 27 aprile 2009

Par tornà a scuminzà...




Sui giornai ormai je simpri plui fuarte le polemiche sui rosè. Us ripuarti un biele analisi ripuartade su Tigullio vino e mi racomandi di lei il coment di Mike.


Buine zornade a duç..


martedì 14 aprile 2009

Mandi papà...

Onorà il pari e le mari, el diseve pre Toni, el ul dì che puedin cialati e onorasi di ce che tu fasis.. Jessi omp, no pipinòt, chel sa cjaminà cun lis sos gjambis e resonà cul so cjaf..
Sperin di veti contentat...
Mandi papà!
12/04/09

domenica 5 aprile 2009

Par rispuindi a Matieu...




Se si siarin i blogs, viarzaren ristorants, agriturismo, bed&brekfast e robis cussì. Studien cualchi ricete particolâr e si lavore par divertisi. Dome un sospièt: ma rivarano in taule i plats o sareno masè impegnâs a scuviarzi i savôrs e l'abinament cui vins?


Mi sa chel covente culchidun chel tegni un pôc di ordin...

Maî in Musiche




Duç di corse in chel di Valvason (http://www.comune.valvasone.pn.it...eventi/) pal concert di musiche gratis in Domo chel sarà il 10 di Maî tal dopodimisdi e dopo in te serade in tes cantinis da Aziende S. Martino (lì si paè 20 euros) ancjemo cun musiche e degustazion!!!
E ce degustazion! Scoltand musichis di Mendelssohn, Shostakovich e Brahms, si cercjara frico, persùt di S. Danel, speck di Sauris, formadis, sparcs, salsis al crèn e par finè tortis di ciocolade!!

Dismenteavi: se no si pol il 10, provait il 8 di maî as nûf di sere stese cantine, chiste volte cun le corâl Mangart di Tarvisio (ingres libar).

Cimut si fevelie tal mond dal vin?

Ormai le parodie di Albanese sul sommelier a fate scuele. O son duç intenditors dome par savè cimut che si ten une taze in man e si fàs zirà il vin (peciât che pôs san che a fuarce di falu zirà, si piardin duç i parfums) o si pense che un vin el vedi di jessi dome bon o trist. Cualchidun l'insegne ancje che i vins blancs e san di rosis blancis e chei rôs dome di lampon e more, cualchi volte ancje di cjariese. Pecjat che parfums tal vin 'ndè tanç e le chimiche a isolât za tanç parfums, dangji un nom scientific. Disen che ven piardût il gust di sintì i parfums in ogni robe, che nus reste dome il parfum da l'asfalt e chel da benzine! Cence esagerazions, ma mi samèe che coventi un tic di profesionalitât par no jessi simpri chei aprosimatifs che zirin pal mont fasint finte di savè dùt e invezit son apene lâs fur di cjase....